AuteurBerichten

april 21, 2019 om 1:12 pm

Mijn 2de weekronde  in de 60 bij 60 cm kweekkast hoogte 1 meter. 125 mm buisventilator met Koolstof filter aangesloten op een regelaar die op het toerental regelt op temperatuur. ¹⁵⁰ watt sunlight q4w high end  led lamp aangesl9ten op een digitale regelaar. Een luchtbevochtiger aangesloten op een of LV regelaar. Een klein 12v pompje aangesloten op een digitale tuner , deze pomp water uit een 6 liter bak en is aangesloten op een verdeler en goed met slangetjes met daa4op een 6mm regelkraantje.

Kast

Bak met pompje

Verdeler

Lamp

Fan regelaar

Filter

12 volt circulatie fannetje ideaal voor kleine ruimtes

En het resultaat tot zo ver

Ik zal nog foto s posten van begin tot einde van de 5x po2werplant stekken de achterste ⁵

En de voorste ³ zijn royal queen zaad planten

Bestaande uit:

1 hulk Berry

1 royal cookie

1 een royal ak47

april 21, 2019 om 1:35 pm

Eerste weken 24 maart

31 maart

7april11 april

15 april

20 april

En nog de wat foto van de microscoop op de po2erplant

Nog lang niet klaar dus ze worden nog vetter 😋

Mijn voeding etc. Komt nog

april 21, 2019 om 1:36 pm

In de eerste weken had ik een 150 watt hps  lamp hangen

april 21, 2019 om 3:12 pm

Prachtig man.. er zitten zelfs lieveheersbeestjes🐞. Waar heb je die vandaan?

april 21, 2019 om 5:59 pm

De vrije natuur. Ik heb lieveheersbeestjes te koop 10 per 5 euro 😋😅

april 21, 2019 om 8:22 pm

Haha mooi man. Verkoop je die larven ofzo? Nooit echt last van ongedierte in mn tent, maar wel goed idee.

april 22, 2019 om 12:22 am

Haha neej man ik verkoop ze als volwassen. Ik heb overigens ook geen ongedierte. Maar preventie is altijd mooi meegenomen

april 22, 2019 om 10:23 am

Goeiemorgen ²² april

april 22, 2019 om 10:33 am

Ik kweek op aarde met voeding voor 2weken

Ik meng mijn aarde met magnesiumhydroxide en calciumcarbonaat en lavameel. Om mijn aarde  luchtig te houden lang ik het ook nog vermuceliet en perliet . Ook voeg ik onder in de pot wat kipmest korrels voor wat extra N en kalium.

Mijn voeding

Ik gebruik de c complete  lijn van gout

Om mijn water te zuren gebruik ik in de eerste weken salpeter zuur met een beetje koper in oplossing

Tijdens de bloei ga ik over op fosforzuur.

Ik voed mijn planten met een pompje en druppelaars.

De plante  krijgen dus constant water met voeding , tot dusver geen burns  gehad.

april 22, 2019 om 10:47 am

Mooi dat je moeite beloond wordt, plantjes zien er mooi gezond uit

april 22, 2019 om 4:55 pm

Haha bedankt ik zal julli3 op de hoogte blijven houden met foto 😎

april 24, 2019 om 10:34 pm

24 april stiekem foto maken in d3 slaap uurtjes

Kijk ze toch eens heerlijk dromen die plantjes

Peace keep on growing @!

april 26, 2019 om 8:16 am

Wow🤩. Hoelang nog?

april 26, 2019 om 11:34 pm

26 april 

Ze kunnen nog wel 3 a 4 weken denk ik en de voorste 3 planten nog wel 4 a 5 weken

april 26, 2019 om 11:45 pm

Alvast nieuwe batch klaar zetten voor 3de ronde

2x powerplant stekken uit de kast  en 1x hulk Berry stek uit kast

3x amg haze uit zaad van royal queen seeds

In mijn clone box met 10 watt led lamp van banggood. met e fitting

Ondertussen in de prullenbak

Staan 2x royal cheese autoflower  van royal queen deed en 3  stekken uit de kast voor vrienden

• Deze reactie is gewijzigd 2 maanden, 2 weken geleden door  Danielsativa.

april 27, 2019 om 12:09 am

Prullenbak met 100 mm afzuigfan en fanregelaar die het toerental stuurt op de temperatuur van smscom

Lampen 3x 2300k en 2x 5700k totaal 106 watt cfl licht met 5 lampen.

blumate automatisch bewaterings systeem

april 27, 2019 om 12:37 pm

27 april en weer een foto met het licht aan

april 27, 2019 om 12:40 pm

27 april en weer een foto met het licht aan

de plant rechts voor begint ook al aardig te toppen.

De royal ak47

april 28, 2019 om 1:42 pm

Lekker bezig! Ziet er allemaal perfect uit. Zet je ook nog wat buiten neer?

april 28, 2019 om 4:57 pm

Neej heb alleen die kast en prullenbak om in voor te groeien, hiermee kan ik mezelf voorzien  en hoef ik niet meer naar de koffieshop plus ik weet precies wat ik rook. 60 bij 60 kast is perfect voor mij en me vriendin. Vorige keer hadden we 120 gram droog wiet daar kunnen we wel 2 maanden op vooruit 😋😎

Hopelijk deze keer meer droog oogst, ga er wel vanuit met de ervaring van de eerste kweek. En een nieuwe high end led lamp

april 29, 2019 om 10:59 am

ak47

Hulk Berry

Ultra power

29 april alweer schiet mooi op de power vrouwtjes beginnen al bruine haartjes te krijgen, maar toch kunnen de toppen nog wel een keer zo groot worden in de laatste 3 weken. Ik heb geen idee hoelang ze nu precies in de bloei staan. Vergeten mijn schema’s in te vullen dit keer 😋

april 29, 2019 om 12:24 pm

Ze zien er erg mooi uit, maar volgensmij kan je wel preventief wat cal/mag aan je water toevoegen zo’n 0.2 per liter, die gele bladnerven lijkt mij wel een cal mag probleem, zoals de lage indica op foto 31 maart daar is het erg duidelijk te zien. op welke ph waarde zet je de dames?

• Deze reactie is gewijzigd 2 maanden, 2 weken geleden door  Khayan Damhuis.

april 29, 2019 om 9:35 pm

<hr />

Bedankt voor het compliment en advies. Ik heb calciumcarbonaat en magnesiumhydroxide in poedervorm is dit ook goed of moet ik vloeibare cal mag  hebben. Mijn ph waard is variabel tussen 5 en 7. Dit omdat de plant met verschillende ph waardes meerdere elementen kan opnemen.

april 29, 2019 om 9:41 pm

Hier nog wat foto met het licht uit zien jullie hier ook een tekort en cal/mag ?

april 29, 2019 om 9:51 pm

En de autoflower royal cheese i n de cfl  prullenbak

2x 6500k 23 watt

3x 2300k 20 watt

En de kleintjes

april 29, 2019 om 10:04 pm

Stekjes gemaakt van hulk en ak 47 die gaan verder groeien bij mijn maat hier alvast een voorproefje

april 30, 2019 om 3:58 pm

hey daniel je tekorten zijn niet zo erg dat je direct een volledige dosis cal/mag nodig hebt, maar het zou beter zijn voor de ontwikkeling van de planten om preventief een lichte dosis bij te voegen zodat jou nieuwe groeischeuten hun cal/mag voorraad niet hoeven af te breken uit ouder blad. een flesje aptus calmag 250ml kan je al krijgen voor onder de 5 euro dus dat zal zich zeker voor je lonen aangezien je hiee 250 liter mee aanmaakt. Veel water hier in nederland is namelijk arm aan cal en mag en laat dat nou net de mineralen zijn de het snelst gaan bij planten. wat betreft de poeder die je hebt, ik heb daar geen ervaring mee dus dat zou dan natte vingerwerk worden m.b.t. de mengverhouding. dan zou ik liever op safe spelen. je space bucket ziet er trouwens zeer mooi uit, de dames ontwikkelen zich erg goed onder de cfl. de planten die onder de paarse leds staan hebben de grootste tekorten dit kan je zien aan de oudste bladeren die aan de bladpunten verkleuren, dit komt omdat de plant minder vocht aantrekken door dit spectrum van licht en kan je aamraden om bij deze planten die onder de led staan de dosis cal/mag te verhogen tot 0.7 ml per liter water.
groeten. Misschien handig voor je om te weten is dat het inmiddels aangetaste blad niet meer herstelt, de verkleuring blijft dus, nieuwe scheuten zullen wel gezond zijn daarom raad ik je aan preventief calmag toe te voegen aan al het water wat je gebruikt. behalve in de eerste week na ontkieming dan moet de EC waarde zo laag mogelijk zijn

april 30, 2019 om 9:53 pm

bedankt man hier kan ik wat mee 🙂

mei 1, 2019 om 9:40 am

Mooi altijd de frost  periode ❤

mei 1, 2019 om 3:39 pm

De stekjes 2 dagen in de vensterbank ak47 en hulk

mei 1, 2019 om 4:01 pm

Die hulk gaat lekker 👍

mei 1, 2019 om 7:30 pm

Np verder lekker bezig man! lekker wit van de thc keep it up

mei 2, 2019 om 5:03 pm

Jaah ziet er mooi uit naar 2 dagen in de venster bank die ak47  wordt ook mooi heeft veel nieuwe groei

mei 2, 2019 om 5:05 pm

vandaag de prullenbak cheese auto beetje getraind

mei 2, 2019 om 5:39 pm

<p style=”text-align: left;”>En de 2de hulk stek bij een andere vriend</p>

mei 4, 2019 om 8:22 pm

akhulkpowercookie

mei 5, 2019 om 10:45 am

Nice, die AK zit al lekker onder de trichomen

mei 5, 2019 om 11:42 am

Lekker bezig daniel! je hebt jou beperkte ruimte goed benut zie ik wel genoeg toppen per m2 en het ziet er gezond uit allemaal, hoeveelste weel bloei zit je op dit moment?

mei 5, 2019 om 1:01 pm

Ik ben op 1 april naar 12/12 gegaan.

Denk dat de power rond 3 weken wel klaar zijn

En de rest moet nog iets langer.. Ik kijk naar de trichomen

mei 5, 2019 om 1:05 pm

de stekjes voor de volgende ronde worden ook al iets te groot. Het nadeel van te weinig ruimte hebben haha

mei 5, 2019 om 6:48 pm

Stekjes van hulk 3n ak  bij vriend 1

mei 6, 2019 om 6:44 am

Mijn stekbox geüpgraded  zodat ik mijn stekjes langer kan voorgroeien en daarna gelijk naar oogst van 2de ronde gelijk op 12/12 verder kan.

Super easy

2action boxen van 2 euro

1 led lamp 10 watt fullspectrum

Nu krijgen de plantjes ook meer licht op de onderste groeischeuten. Ze hadden alleen iets meer ruimte nodig. Het wordt al lekker vochtig in de box en de planten lijken het maar hun zin te hebben. Ook zal de led lamp beter tot zijn recht komen, als je in gedachte neem dat deze minimaal ¹⁵ cm boven de plant moet hangen.

• Deze reactie is gewijzigd 2 maanden, 1 week geleden door  Danielsativa.

mei 6, 2019 om 6:51 am

1. De prullenbak leeg En de cheese even buiten de deksel. Eentje is wat uitgedroogd en zal ik wat extra verzorgen

Iemand enig idee waarom de linker van die hangende suikerblaadjes heeft? Ik denk zelf door droge voeten

• Deze reactie is gewijzigd 2 maanden, 1 week geleden door  Danielsativa.

mei 6, 2019 om 7:28 am

vannacht deze in stopcontact gehad, verstoort dit licht de nachtrust van mijn planten?

mei 10, 2019 om 9:22 am

Weer wat nieuwe fotos van de dames

<hr />

<hr />

hulk

<hr />

cookie

<hr />

ak47

<hr />

Nog een paar weken te gaan ❤

mei 10, 2019 om 11:29 am

Dat zit er goed uit zeg!!!!!!!!!

mei 16, 2019 om 12:12 pm

power!!

———————————————————————————————————————————————————————-

nog een paar dagen flushen en de damen zijn klaar voor de kapper

ak47 nog 2 weekjes!!

HULK, ik snap waarom ze hem de hulk noemen. nog 3 weekjes

de royal cookie begint al aardig bruin te worden, nog een week of 2 waarschijnlijk.

de cheese auto begint ook al trichomen te vormen. Nog een week of 2 te gaan denk ik.

de stekjes gaan het dak uit

alvast een klein topje geknipt om te testen 😎 (power!)

• Deze reactie is gewijzigd 2 maanden geleden door  Danielsativa.
  • Deze reactie is gewijzigd 2 maanden geleden door  Danielsativa.

mei 16, 2019 om 12:23 pm

open de afbeeldingen in een nieuw venster om de afbeelding op ware grote te bekijken, rechtermuisknop open in nieuw venster

mei 16, 2019 om 7:03 pm

Hulk bij vriend nummer 2

Die gaat ook prima achter het raam

juli 15, 2019 om 7:44 pm

hoi amai dat ziet er allemaal super uit. Heb een vraagje hoe groot moet de omvang van een kast zijn voor max 6 . Ben net begonnen 1 ste keer en bij jou ziet het er geweldig uit dus ik dacht die kerel zal dat wel weten.  Grz Piepke