Auteur Berichten

juni 22, 2017 om 12:55 pm

dit jaar al vroeg begonnen met zaden ontkiekem, (begon in feb al met de autoflowers)

onder 4 spaarlampen oplaten groeien,  ik ben in het bezit van paar bigdevil xl zaden, van andere website 🙂

en van berg haze zaden die ik van een maatje gekregen had,  en 1 onbekend autoflower zaadje die op moment van typen al geoogst is,

ik zal jullie wel melden ik heb soms wat typfouten enzo omdat ik lichte vorm van dyslectie heb

ik kweek alles in de tuin, in standaard kweekpotten,  echter krijgen ze wel canna groei en bloeivoeding,

meer foto’s volgen later vandaag 🙂  zal ook verslagje bijhouden van de zaadjes die ik krijg via hier 🙂 van ontkiemen tot oogst

juni 22, 2017 om 6:17 pm

zoals belooft me andere 3 planten 🙂 dit zijn reguliere haze achtige (we denken purple haze)

juni 22, 2017 om 6:19 pm

de grootste is al in februari ontkiemt en raakt nu de 2 meter al aan en is nog in de groei,

de andere 2 zijn eind maart ontkiemt en is 1 goede al is die beetje scheef gegroeid omdat hij omgewaaid was

en de ander is een achterblijvertje, maar groeit ook wel leuk,

juli 7, 2017 om 8:47 am

en hoe staan ze er nu voor?

juli 8, 2017 om 6:33 pm

Wat een bomen joh, zien er gezond uit!!!

juli 8, 2017 om 7:26 pm

ja groeien lekker 🙂 gewoon op verse aarde  en genoeg water, met warme dagen wel 2/3 liter per plant

en 1x in de week krijgen ze canna groei voeding, en zodra ze in de bloei gaan canna bloei voeding  de grootste is al over de 2 meter 🙂

juli 9, 2017 om 10:17 am

Wow! Word er bijna een beetje jaloers vanl Zo staan ze er hier nog lang niet bij! Heb dan wel indica’s staan, maar toch! Flinke bomen inderdaad! Lekker bezig!

juli 9, 2017 om 2:55 pm

Haha ja ik begin altijd al vroeg met ontkiemen omdat ik ze vanaf volgende maand donker ga zetten op 12 uur licht  dan gaan ze om 6 uur savond naar binnen en zet ze weer buiten zodra het donker is  dan ben ik het natte najaar beetje voor vanwege toprot en eerder oogsten 🙂

juli 9, 2017 om 5:32 pm

1 tak geknipt van me bigdevilxl

Denk dat er in totaal rond de 50 gram droog afkomt