AuteurBerichten

april 7, 2019 om 11:31 pm

Vorige week mijn eerste zaadje geplant (frisian dew). Ze is nu aan t voorgroeien in mijn dp 90 dark propagator met 2 x 55 watt t neon. Wil haar in mei ergens in een smartpot 36 l naar buiten doen. Medium wordt 40 % compost 60% wormenmest en dan als voeding hoofdzakelijkĀ  wormenthee uit mijn wormenbak en melasse. Hopen dat er niet teveel beesies of schimmels langskomenšŸ¤”šŸ‘

april 8, 2019 om 7:00 pm

Welkom! Klinkt goed, mooi plan. Als je nog plek hebt voor een extra plantje stuur me even een DM. Dan komt er een gratis zaadje jou kant op šŸ˜‰

april 8, 2019 om 8:44 pm

Zou mooi zijn als je m onder een afdakje kwijt kunt tijdens slecht weer.. voorkom je de meeste schimmels / toprot. Welkom

april 8, 2019 om 10:53 pm

afdakje heb ik als ie onder 1.80 blijft en anders zorg ik daar wel vooršŸ‘ wordt sws getopt en getrained.

april 8, 2019 om 11:09 pm

Komen ook nog 2 autoflowers bij ( 1 x auto cinderella jack en auto colorado cookies) in volle grond inĀ  een tunnelkas van ong 1 m 15 waarvan de bovenkant plastic folie is en de zijkanten van gaas. Mijn gedachte hierachter is dat t dan niet vochtig wordt in de kas ivm schimmels ed. En met mooi weer de folie er gewoon aflaten.

april 9, 2019 om 9:20 pm

Slim, vooral na de groeifase kun je geen vochtige lucht gebruiken