AuteurBerichten

juli 8, 2016 om 11:15 am

Al een tijdje geleden ben ik van start gegaan, eerste zijn ontkiemt op 8 mei om precies te zijn. Daarna nog wat extra plantjes bijgezet die op 3 en 15 juni zijn ontkiemt. Het is regulier Big Devil XL zaad, er zijn al wat mannetjes uitgehaald en er zullen er nog wel wat volgen. Daarnaast heb ik wat kopertape muurtjes gemaakt. Hier wat pica’s en ik hou jullie op de hoogte;)

Door het slechte weer zijn ze wel wat aan de kleine kant in vergelijking met vorig jaar.

juli 8, 2016 om 11:17 am

Het zijn Autoflowers Big Devil XL  trouwens…

juli 9, 2016 om 12:25 am

nix mis mee heisenbergg worden al leuke topjes ..

er komt veel zon komende tijd dus gaan ze nog wel knallen .

en nu en dan wat zaaien is geen verkeerde strategie .

en je heb goeie slakkekorrels hij heeft het net niet gehaald die slak .

slakken hebben ook een hekel aan eierdoppen dennenaalden  koffiedik daar kruipen ze liever niet overheen .

kopertape is niet afdoende.

sommigen glijen er gewoon lekker overheen .

kijk uit want er is momenteel een ware slakkenplaag gaande met dat natte weer .

juli 9, 2016 om 3:13 pm

Klopt het stikt van die slijmerds

juli 12, 2016 om 8:09 pm

In mijn kas heb ik een haagje van afrikaantjes gezet. Het ziet er natuurlijk gezellig (en zeer onschuldig!) uit, maar belangrijker dan dat; de slakken kijken niet meer om naar mijn wietplantjes zodra ze die afrikaantjes zien! Een perfecte lokplant dus.

augustus 1, 2016 om 5:42 pm

Kleine update… Nieuwe lichting begint nu ook aan de bloei… mannetjes heb ik er tussenuit geplukt;) Die mannetjes bloeien trouwens altijd een stuk eerder bij dit soort, wel vreemd..

juni 22, 2017 om 12:49 pm

ik heb ook big devil xl, toevallig ook van wietpiraat?

juni 22, 2017 om 12:49 pm

deze is al bijna klaar voor de oogst 🙂

juni 24, 2017 om 11:31 am

Yep.. ik heb ze dit jaar ook weer als 2e autoflower kweek. Ik zal over een weekje is een topic openen