AuteurBerichten

april 29, 2019 om 11:11 am

Ik zal me even voorstellen ik ben khayan en ben al iets langere tijd actief bezig met deze hobby. het lijkt me leuk mijn kennis te delen en om van jullie te leren. ik hou alles heel bescheidden en hobby matig. momenteel heb ik 1 amnesia staan van vision seeds momenteel 2 weken oud en ik zal jullie op de hoogte houden hoe het met haar gaat. Bedankt

april 29, 2019 om 8:37 pm

Welkom! Posten die Amnesia 😛

april 29, 2019 om 10:17 pm

Welkom! Amnesia lekkaahhh

april 30, 2019 om 3:32 pm

Bedankt voor het warme welkom haha
Doordat ik een financieel moeilijke tijd heb gehad mijn complete kweektent weg moeten doen, een nieuwe staat op het verlanglijstje maar zal nog even moeten wachten, dit is het amneesje wat nu onder een bescheiden 13w 6400k terrarium lampje staat, momenteel krijgt ze 24u per dag licht zodat ik wat tijdswinst heb met het voorgroeien, af en toe als de zon het toelaat en de temperatuur boven de 16 graden is mag ze buiten van het zonnetje genieten. doordat ik haar niet genoeg licht kan geven zijn de bladeren bijna verticaal omhoog na de lamp gaan staan en zijn een paar bladpuntjes verbrand, jammer dat wel

april 30, 2019 om 3:36 pm

Gisteren is ze getopt en ze herstelt vrij snel van dit afbeulen, ik heb haar getopt van de 5de node tot de 4de node. ik top hierna nog 1x en dan hoop ik haar rond 15 mei op 12/12 te kunnen zetten.

april 30, 2019 om 4:52 pm

Even lekker genieten van de laatste paar uurtjes zon van vandaag. Momenteel dag 17 sinds ontkiemen

april 30, 2019 om 5:55 pm

ze is wat stretchy door sativa dominante genen en het tekort aan licht

april 30, 2019 om 9:25 pm

Nice, moet goed komen met voldoende licht

april 30, 2019 om 10:09 pm

vanaf 20 mei heb je buiten goeie kansen

mei 1, 2019 om 7:33 pm

Ik had zo’n 50watt cob besteld via aliexpress met passieve koeling en zonder driver voor een tientje, die heeft het helaas maar een week volgehouden toen al doorgebrand. weer een les geleerd, beter in 1 x investeren in een goede lamp, btw daniel waar heb jij jou cfl lampjes gehaald van je space bucket ik heb nog een ongebruikte groene otto staan en lijkt me wel een leuk projectje om te knutselen

• Deze reactie is gewijzigd 2 weken, 4 dagen geleden door  Khayan Damhuis.

mei 5, 2019 om 1:16 pm

heb de nieuwe groeischeuten net weer getopt dit was de laatste keer dat ik top anders word die te zwaar denk ik

mei 5, 2019 om 6:35 pm

VIA INTERNET EEN PAKKET MET 5 PHILIPS LAMPEN VAN 6500K 23 WATT  DIE MOET JE BIJNA WEL ONLINE BESTELLEN, KON ZE NERGENS VINDEN ALLEEN ONLINE

DE 2300K CFL 20WATT KOOP IK BIJ DE ACTION