AuteurBerichten

januari 9, 2017 om 4:21 pm

Zeker weten mijn favoriete shop buiten amsterdam!

Zoals je ziet een lekkere lijst met genoegs lekkers, voor ieder wat wils!
ik hou van kushes en haze maar voor speciale gelegenheden wijk ik uit naar de Dr. Grinspoon! de enige echte! met maar 3-4 shops in nederland die hem verkoopt, is dit mijn wietje voor puur HIGH en geen stoned! ideaal als je wil gaan stappen of naar een festival! Maar het ziet er niet uit! takjes met balletjes wiet er aan, geen toppen! Maar als je hem verkruimelt(ja inclusieve takjes) en hem dan in je joint heb is het de appartste smaak met het effect van de eerste keer blowen met je vrienden! ja high als ….. ik weet niet, niet omschrijfbaar! en dan heb ik nog niks gezegd over waarom dit medische wiet is! Het is de langst werkende pijnstiller, ik kan niet wachten om hier eens olie van te maken! 6 uur pijnvrij! maak niet uit wat voor aandoening je heb! Vanuit de hele provincie utrecht komer er mensen speciaal naar de Horizon, van 18 tot 84 jaar voor de medische Dr. Grinspoon, sommige om te roken en sommige om er thee van te zetten. Maar als je hem de eerste keer zie denk je toch:”echt €17,-?” ja als die €25 was geweest had ik het er ook voor betaald! dit is hem:

ja zo bijzonder ziet het er niet uit! alle kwekers zullen warmte en stress roepen, maar nee het hoort zo! en in al die jaren en in alle shops waar ze hem verkopen en het is echt grinspoon heeft die geen toppen.

Maar 10x vergroot wil je hem echt wel!

Ooit gehad?