AuteurBerichten

maart 7, 2019 om 11:03 pm

Hallo allemaal,

Ik wil mezelf even voorstellen.
Ik ben Permsteading (mijn droom is ooit geheel zelfvoorzienend te leven, vandaar de naam. Perm van Permaculture en Steading van Homesteading, maar dat even ter zijde 🙂 ).

Leeftijd 41 jaar en ik woon in het uiterste zuiden van Limburg bij Pinkpop in de buurt.
Vroeger heb ik vrij flink geblowd, maar hier ben ik mee gestopt toen ik vader werd zo’n 18 jaar geleden. De behoefte om stoned te worden is er ook niet meer.

Maar waarom dan op dit forum.
Ik heb het syndroom van Gille de la Tourette en ben sinds kort aan het experimenteren met CBD en THC olie via een Social Club of dit mijn tics vermindert en ik beter kan slapen door de olie.
Daarnaast heeft mijn vrouw fybromyalgie en veel pijn en chronische hoofdpijn, dus zijn we ook met haar klachten aan het experimenteren met CDB en THC olie.
En aangezien ons vertrouwen ligt in de natuur denk ik dat deze experimenten wel gaan slagen.

Enige probleem met de olie die ik nu koop, is dat je geen keuze kunt maken tussen olie van Indica of Sativa.
En we hebben allebei olie van Indica nodig.
Daarom wil ik dit jaar voor het eerst een buitenoogst gaan proberen en hopelijk hiervan genoeg afhalen om ons een jaar te kunnen voorzien.

De soorten zijn gekozen en het inlezen is begonnen. Nog heel even wachten en verder met voorbereidingen treffen.
Heb hier al veel geleerd de laatste weken en dacht dat het nu wel tijd was om te registeren en voor te stellen.

maart 9, 2019 om 7:01 pm

Welkom! Als je een gratis zaadje wilt om wat te experimenteren dan hoor ik het graag 😉