AuteurBerichten

juli 5, 2016 om 9:35 pm

Liefhebbers!

Ook ik zal mij eens even netjes voorstellen. Vanuit het noorden van Nederland probeer ik mijn steentje bij te dragen in een stukje voorlichting, acceptatie en kennisoverdracht over medicinaal (maar ook zeker recreatief) cannabisgebruik. Ik ben graag zelfvoorzienend dus kweek ik zelf het hele jaar door een beetje voor eigen gebruik. Ik ben zeker geen volleerd kweker dus sta ik open voor tips en trucs!

In de zomer kweek ik graag buiten en in mijn zelfgemaakte kas en in de winter zet ik een tentje op. Van de wiet maak ik o.a. olie, zetpillen en zalf. Erg leuk en dankbaar werk, maar vooral erg nuttig.

Binnenkort zal ik de olie, zalf en pillen activiteiten eens even beschrijven zodat we er allemaal wat aan hebben en ik misschien nog fijne tips kan krijgen.

Naast dit alles ben ik graag aan het moes-tuinieren. Een aantal groenten, kruiden en geneeskrachtige/ super gezonden plantjes vullen de kas en tuin dus verder aan.

Mocht je vragen hebben, stel ze gerust!

Groet!

juli 6, 2016 om 12:03 pm

Interessant, en zeer jaloers op je kas hier 😉

juli 7, 2016 om 8:35 pm

Haha, dat was sneller gepiept dan gedacht! Een berichtje op facebook leverde binnen enkele weken genoeg kozijntjes op om aan de slag te kunnen!